דלג לתוכן
אתר זה לא תומך בגרסאות ישנות של אינטרנט אקספלורר
מומלץ להשתמש בדפדפן גוגל כרום או פיירפוקס מוזילה
(או באינטרנט אקספלורר / edge עדכני)

מיינדפולנס – קשיבות

mindfulness

החיים שלנו עמוסים במשימות ומטלות, ואנו מקדשים את מיומנות המולטי טסקינג, כך שבכל רגע נתון אנו בדרך כלל עסוקים ביותר מדבר אחד, מנסים לעשות ג'אגלינג אינסופי בין כל תחומי החיים, ובסוף מרגישים מתוסכלים שלא הספקנו לעשות הכל בדיוק כמו שרצינו. דרך חיים זו גוררת בצידה מתח רב, שבא לידי ביטוי בתופעות סומטיות שוות, במצבי רוח משתנים ופעמים רבות אנו משלמים מחיר בפגיעה במערכות היחסים החשובות ביותר בחיינו. מה עושים? חוזרים חזרה לבסיס. מחקרים מוכיחים כי אנשים שיודעים להתמקד במשימה שהם עסוקים בה בכאן ועכשיו, ואינם מוטרדים מדברים אחרים, הם מאושרים ובריאים יותר. היכולת להיות בקשב וקשר עם ההווה מגביר את הנוכחות שלנו בחיים ומחדד את חושינו. בכדי לפתח את ה"שריר" הזה של קשיבות, אני משתמשת בטכניקות מגוונות ליצירת נוכחות וקשב לכאן ועכשיו. אתם מוזמנים להקשיב ולהשתמש בהקלטות שהכנתי לכם, שעוזרות ביצירת איזון וויסות והתמודדות טובה יותר עם מתח ושחיקה.

  • מוזמנים לדבר איתי,

    תמי גינזבורג

    לבחור בחיים מתוך שמחה