דלג לתוכן
אתר זה לא תומך בגרסאות ישנות של אינטרנט אקספלורר
מומלץ להשתמש בדפדפן גוגל כרום או פיירפוקס מוזילה
(או באינטרנט אקספלורר / edge עדכני)

תרגול עצמי

אני מאמינה גדולה בהפיכת ידע לשימושי ומעשי בחיינו ובכך שלמידה משמעותית היא כזו הכוללת התנסות ותרגול, כך שהלמידה נצרבת אצלנו בגוף ובנפש (וגם ברוח כמובן). על כן החלטתי להקליט כמה מהתרגילים שאני נוהגת באופן קבוע ללמד בטיפולים האישיים ובסדנאות שאני מעבירה, כך שתוכלו להשתמש בהם באופן קבוע, או כשתזדקקו לכך. חשוב לי להזהיר מבעוד מועד כי שימוש קבוע ותכוף בתרגילים אלו, עלול לגרום לכם לחוש בריאים ושמחים יותר בחייכם. ראו הוזהרתם!

כעת כל שעליכם לעשות הוא לקחת כמה דקות לעצמכם (התרגילים מאד קצרים), למצוא מקום נוח ושקט לשבת בו, ולהפעיל את ההקלטה. על כל תרגיל רשמתי באלו מצבים הוא עוזר במיוחד, כך שתוכלו להחליט מה מתאים לכם ובאיזה מועד.

בקשה מיוחדת – הסירו שיפוטיות וביקורת עצמית, היפרדו מהצורך להיות תמיד מצוינים בכל מה שאתם עושים ופשוט תנו למה שקורה לקרות. גם אם אתם מאבדים את הריכוז תוך כדי, או נרדמים, אין זה חשוב, התרגול עוזר בכל מקרה, ותמיד תוכלו לחזור ולהקשיב לקול שלי שמהווה מעין עוגן קבוע עבורכם בתרגול.

מאחלת לכם הקשבה מהנה.

כל הקלטה תלווה בכותרת והסבר קצר.

עש”ן ד”ק

תרגיל בשלבים שמטרתו הרגעה וויסות במצבי לחץ ומתח, מתאים גם במצבים של תקיעות וניתוק.

  המשך...  

מקום בטוח

תרגיל בדמיון מודרך, שמטרתו לאפשר לנו לייצר תחושת בטחון ויציבות פנימית שאינה תלויה בדבר. מומלץ לתרגל כשאתם מרגישים חוסר בטחון או חוסר שליטה, כשאתם מתמודדים עם מצב מאתגר שגורם לכם לחוש שהקרקע עליה אתם דורכים אינה יציבה ובטוחה.

  המשך...  

הורדת אנרגיות שקשורות לשמחה

המחשבות והאמונות שיש לנו לגבי עצמנו ולגבי החיים, בעיקר אלו הנמצאות בתת המודע, מניעות את הבחירות שאנו עושים ואת דפוסי ההתנהגות שלנו. על מנת לייצר שינוי ולחיות באופן מיטבי את חיינו, אנו צריכים מדי פעם להטעין את עצמנו במחשבות ואמונות מחזקות. אני נעזרת בטכניקה הנקראת תטא-הילינג (תוכלו לקרוא עליה באתר) ובין השאר טכניקה זו מאפשרת הטענה של אנרגיות והגדרות חדשות לתודעה שלנו. במידה ואתם מרגישים כאבים פיסיים או חולשה גופנית, או כל מחלה פיסית אחרת, תוכלו לשמוע את המשפטים המוקלטים, ולחזור אחריהם או לאמר כן בסוף כל משפט.

  המשך...  

הורדת אנרגיות שקשורות לבריאות ואיזון

המחשבות והאמונות שיש לנו לגבי עצמנו ולגבי החיים, בעיקר אלו הנמצאות בתת המודע, מניעות את הבחירות שאנו עושים ואת דפוסי ההתנהגות שלנו. על מנת לייצר שינוי ולחיות באופן מיטבי את חיינו, אנו צריכים מדי פעם להטעין את עצמנו במחשבות ואמונות מחזקות. אני נעזרת בטכניקה הנקראת תטא-הילינג (תוכלו לקרוא עליה באתר) ובין השאר טכניקה זו מאפשרת הטענה של אנרגיות והגדרות חדשות לתודעה שלנו. במידה ואתם מרגישים שאתם עצובים, תקועים או שאיבדתם את התשוקה והשמחה תוכלו לשמוע את המשפטים המוקלטים, ולחזור אחריהם או לאמר כן בסוף כל משפט.

  המשך...  

הורדת אנרגיות שקשורות לחיזוק העצמי

המחשבות והאמונות שיש לנו לגבי עצמנו ולגבי החיים, בעיקר אלו הנמצאות בתת המודע, מניעות את הבחירות שאנו עושים ואת דפוסי ההתנהגות שלנו. על מנת לייצר שינוי ולחיות באופן מיטבי את חיינו, אנו צריכים מדי פעם להטעין את עצמנו במחשבות ואמונות מחזקות. אני נעזרת בטכניקה הנקראת תטא-הילינג (תוכלו לקרוא עליה באתר) ובין השאר טכניקה זו מאפשרת הטענה של אנרגיות והגדרות חדשות לתודעה שלנו. במידה ואתם מרגישים שאתם מוצפים בביקורת ושיפוטיות עצמית, שאתם מרגישים חלשים, תוכלו לשמוע את המשפטים המוקלטים, ולחזור אחריהם או לאמר כן בסוף כל משפט.

  המשך...  

תרגיל נשימות

תרגיל נשימות בסיסי שמטרתו לעזור לנו להירגע ולווסת את מערכת העצבים באמצעות נשימה מכוונת ומודעת.

  המשך...  

שטיפה אנרגטית

השטיפה האנרגטית היא תרגול בדמיון מודרך שמטרתו לנקות רגשות ומחשבות שליליים, ולהחליף אותם באנרגיות מחודשות וטובות. מומלץ לתרגל זאת כשמרגישים עייפות גדולה או כששמים לב שמתנהל בראשנו דיבור פנימי מחליש ומציף

  המשך...  

מדיטציית הלב – תרגיל נשימה

תרגיל נשימה קצר שמטרתו ויסות עצמי. בעת התרגול כל מדדי הסטרס בגוף נרגעים, הורמון האוקסיטוצין משתחרר ומרגיע את הגוף. איגוד הקרדיולוגים האמריקאי חקר ונמצא כי תרגול קבוע של המדיטציה הזו, מפחית את הסיכון לחלות במחלות לב.

  המשך...  

סריקת גוף

תרגיל בדמיון מודרך שמטרתו לאפשר ויסות של לחץ ומתח, קרקוע של הגוף, ורגיעה. מומלץ לתרגל כשמרגישים מתח ולחץ, או כשמוצפים בעומס מחשבות ורגשות.

  המשך...  
  • מוזמנים לדבר איתי,

    תמי גינזבורג

    לבחור בחיים מתוך שמחה